Thursday 11 August 2011

Nando's

Assalamualaikum, hi, annyeong..


selame ni tak penah pun terfikir nak makan Nando's.. cz slalu makan Kenny Rogers jek.. tp K.Una suggest nak makan Nando's if kitorng hang out same2.. 


SABTU, 6/8/11
kitorang kuar same2, ingatkan nak berbuke kat luar, suddenly nak rase Nando's.. tp, cuak gak.. kang x sedap, tak puas makan, takut lapar jek, cz nak berbuka makan ni jek.. aku order 1/4 chicken with 2 sideline, madeira red.. sampe je mknn aku, dalam hati "mak aih, besarnye ayam" hahahah... aku try gak letak sos, try HOT.. MASAM!!!!~ tp tak brani 'EXTRA HOT sos.. hahahah..




AHAD, 7/8/11
jalan2 kat Pyramid ngan K.Una.. belum sampe sana lagi, aku dah fikir nak bbuke pe nanti.. terase cam nak makan Nando's lagi.. hahah.. nak cakap ngan K.Una, takut die tak nak plak.. tp die yang start citer pasal Nando's.. aku tanye die, sanggup tak kalo nak berbuke makan nando's lagi, die kate "okay jek, boleh.." aku pe lagi, seronok la.. aku memang sanggup je.. XD 
kalo semalam, kat Nando's Jusco Bukit Raja penuh, hari tuh, dari jauh dah nampak queue panjang.. xpe, demi Nando's aku sanggup tunggu.. heheh.. alaa.. sekejap je pun.. ^^
K.Una cakap, kalo esok aku makan Nando's gak, tak tau la nak kate pe.. [peace..]


ISNIN,8/8/11
K.Nora ajak berbuke same2.. aku ajak Azie n K.Dayah skali.. yang x bestnye, plan nak gi berbuke, tapi tak tau nak makan ape.. huuuu.. ni yang x best, kalo aku yang suggest.. kang aku makan, korang ngange jek tengok.. yela.. taste kitorang bukannye same.. de yang kalo berbuke Wajib ade nasi la.. aku tak kesah la sangat.. pe2 pun aku telan jek.. aku tanye Azie, nak makan pe nanti.. cz aku rase kalo Azie punye idea, sume orang terime jek.. kalo de yang tak puas ati pun, sume pun senyum je la.. tapi kalo aku punye idea tak best, sume hentam aku balek.. warghhh kah kah kah.. aku kesah pe.. XD
aku rase nak pengsan plak denga bile Azie kate die nak buke makan Nando's.. biar betul 3 hari berturut2.. heheh.. tax kesahla.. daripade tunggu yang len bagi idea, maknenye tak berbuka la aku jawabnye.. so, yang len pun setuju, pe lagi.. panjang lebar la ku explain n bagi idea kat diorang nak makan pe.. takut diorang tak kenyang jek.. aku suh makan nasi, tak nak.. suke ati la.. aku try caramel cheesecake.. SEDAP!!~




kesimpulannye, aku makan kat Nando's 3 HARI BERTURUT2.. hahahha.. asalkan sedap n aku kenyang.. wah wah wah.. if sesape yang tak penah makan Nando's lagi [ke aku jek yang tak penah makan sebelum nih..?], pi la.. heheh.. [promote2..]
Have a nice day.. Kamsahamnida.. Annyeong..



0 comments:

Post a Comment