Friday 21 September 2012

NEW BIASES!!!

Assalamuailaikum..


Sepanjang 5 bulan aku duduk je kat rumah, tengok TV je la hobi aku.. rase2 nye dah macam2 cerita aku tengok dan dah hafal channel mane yang ade cerita best.. yang pasti nye, KBS dan SBS memang la tak akan aku tinggal.. sampai kan abah pun join tengok Running Man sebab dia tengok aku gelak sakan.. hahah.. abah ingat aku tengok Karoot Komedia X, rupenye.. jeng jeng jeng..
*huh, aku nampak pix sebelah ni macam gelakkan aku jekk.. XD

Pada sangkaan aku, bila dah tak online dan update ape2 berkaitan dengan K-POP, kurangla sikit minat dengan K-POP.. tapi, nampaknye taklahh.. bile online, dapatla aku tengok MV baru @ comeback stage.. yela, aku lagi suke tengok K-POP live, cz dance diorng memang best.. so, kalo nak tengok live stage, mestila kena online, nak search kat youtube.. rupenye, aku boleh plak terminat kat BTOB dan B.A.P cz MV diorng slalu kluar kat SBS, Astro Hitz dan MTV..

Mule2 memang aku tak nak tengok pun diorang ni.. yela, kalo aku tak minat dan tak kenal, aku tak akan tengok..lagi2, tengok muke pun tau,ni sume under age.. hahah.. tapi selalu sangat la pulak SBS dan ASTRO HITZ siarkan MV dan live stage BTOB - INSANE.. so, aku dok la teliti muke diorng ni sume.. tapi mate ni asyek pandang Hyunsik je.. hahah.. tambah satu BIAS..

okay, lappy dah start 'hang'.. esok @ bile2 la aku update satu lagi bias.. heheh
annyeong..

0 comments:

Post a Comment